Vločková buchta s kefírem

Nápad na výživný moučník, který jsem vyzkoušela, měl velký úspěch. Můžete to vyzkoušet. Možná nevypadá až tak vábně, ale chutná opravdu božsky.

Nevěděla jsem, co těsto udělá, proto jsem poprvé upekla pouze v malém pekáčku, takže mi vyšlo něco jako perník.

Ingredience: 200 g rozmixovaných ovesných vloček, 1 lžíce medu, 50 g hořké čokolády a 30 g mandlí rovněž rozmixované (obojí dohromady). 1 banánový proteinový nápoj pro chuť, lžička jedlé sody a 4 dl kefíru. Přidala jsem ještě 2 lžíce vlákniny fibroki (jablečná) a vše jsem smíchala. Pak jsem těsto vložila do pekáčku vyloženého pečícím papírem. Peklo se to asi půl hodiny, konzistenci jsem vyzkoušela špejlí. Navrch jsem udělala polevu z arašídového másla a čokolády na vaření, ale úplně by postačilo potřít marmeládou nebo pocukrovat. Med byl použit místo cukru pro diabetika, alternativou je lžíce cukru.

Buchta s medem a bez polevy má celá energetickou hodnotu 5959 kJ (66,8 g bílkovin, 195 g sacharidů, 56,3 g tuku, 23,4 g vlákniny). Desetina tedy cca 600 kJ. 









Prohledat tento blog

Archiv blogu