A náhle v tom lítáš

A svět je nádherný, růžový, béžový .....
 

„Prosím.“
„Zelenka. Chtěl jsem se jen zeptat, jestli ještě platí nabídka z inzerátu .....“
„To je omyl. Tady je soukromý byt a nic neinzerujeme.“  Zavěsila. Za pár okamžiků začal zvonit telefon znovu. „Prosím!“
„Tady Zelenka.“
„Už jsem řekla, že je to omyl.....“
„Já vím. Ale když vy máte tak hezký hlas. Chtěl jsem se jen zeptat, jestli bych vás nemohl pozvat na kafe....“
„A proč si myslíte, že bych měla jít na kafe zrovna s váma?“
„Prostě .... myslel jsem si, když jsme oba sami, teda, ....  já jsem sám. Vy určitě nejste..... Stejně bych rád viděl, jakou tvář má takový hezký hlas. Určitě stejnou....Takový příjemný hlas nemůže mít žádná ošklivá ženská.“
„Vy jste teda lichotník! Můžete mi prozradit, jakou máte procentní úspěšnost? Zkoušíte to určitě častěji, ne?“
„Vůbec! Co si to o mě myslíte? Prodávám svůj vůz, zkouším volat na inzerát a nějak to asi přeskočilo. Ale zdá se mi, že hezky.“
„Tak vám to přeskočilo..... zajímavé! Vůz nesháním a nejradši mám capuccino.“
„Jasně, to já taky.... Ale ten vůz bych vám stejně ukázal....můžeme se třeba trochu projet,  kousek za Prahu......vím o jedné pizzerii, mají výborné capuccino..... Tak se těším. Zítra ve čtyři.“ 
Položila. Kdo by to byl ráno řekl? Docela úspěšný den.
PS: Při zvedání telefonu vypadá nejlíp usměvavá žena. Uvolněný postoj nebo posez uvolní i stres. Při poslechu nudných pracovních hovorů se hodí myslet na něco hezkého a když se občas zadaří, trocha toho endorfinu pro dobrou náladu nikdy nezaškodí. Pocit pohody je nejlepší na vrásky.

Prohledat tento blog

Archiv blogu