Dozvěděla jsem se, že než najdu pravého muže pro život, měla bych zažít asi toto: 
  • Líbání s 22 muži – nevím, co se přesně myslí pojmem „líbání“, ale polibky s muži nepočítám. Někoho políbím při pozdravu na tvář, někoho možná zdravím na ústa či na bradu, ale zda jich bylo dvaadvacet, to opravdu nevím.
  • 6x sex na jednu noc – na rozdíl od líbání mám v sexu na jednu noc docela jasno. Tohle je úplně vedle! Na noc mi máma pobyt venku nepovolila a dnes bývám zásadně v noci doma. Sex přes den se neřeší, takže jsem úplně vedle. Sex na jednu noc a navíc šestkrát, to mám teda co dohánět!
  • 4x podvedená -  tohle nemohu vyloučit. Možná mě v životě podvedl už víckrát a až na to přijdu, udělám scénu hodnou Thálie. Ale zatím musím krotit herecké vášně a vážně pochybuji o tom, jestli to mám doopravdy zjišťovat. Nač dráždit hada bosou nohou?
  • 5x zlomené srdce – kdyby jenom pětkrát! Co já už viděla zlomených srdcí! A kolikrát se mi skoro lámalo, když jsem si zpětně uvědomila, o co všechno přicházím? No, ale někdy si věci rozmyslíme až příliš brzy, možná.
  • 4 dlouhodobé vztahy – myslím, že to bude akorát. Kromě manželství mám už třetího čtyřnohého miláčka a jsou to vztahy jedna radost. Jeden mohl být i delší, ale všechno se nepovede přesně tak, jak bychom si vysnili.
  • 6 příšerných rande – tohle mám taky za sebou, ačkoli, míra příšernosti je subjektivní věc. Jistě jich bylo víc.
  • Dáte kopačky pěti chlapům – tohle mě ještě nenapadlo a to je brácha fotbalový nadšenec! Nevíte, kde mají nějaké levnější? Chci zapadat do průměru aspoň v něčem a když to spraví patery kopačky, tak je pomoc nadosah.
 A jak jste na tom se zážitky vy?