Špagety s cuketovou omáčkou

Špagety se uvaří podle návodu, ale to asi každý ví, takže se budu věnovat hlavně omáčce.
Jedná se o pokrm bezmasý, vymýšlela jsem tedy, jak přidat něco výživného, protože cuketa je prakticky jen voda. Začala jsem cibulkovým základem na olivovém oleji, přidala nakrájenou cuketu, sůl, trochu čerstvé papriky a když se všechno rozdusilo, tak asi půlku zakysané smetany a vodu. Omáčka měla správnou konzistenci, ale ještě něco tomu chybělo.
Vzala jsem do ruky novou pánev, pár kapek oleje, pár arašídů a pár semínek slunečnice, které jsem opražila. Původně jsem to chtěla dozlata, ale pak v kritické chvíli zazvonil telefon, takže barva nebyla nic moc. Chtěla jsem omáčku vylepšit ještě troškou nivy, ale nakonec mě napadlo pokrm s ní jen ozdobit.
A závěr? Ani tam nemusela být.

Prohledat tento blog

Archiv blogu