Pravá láska

Toužíte prožít tu pravou lásku, kterou nic nenahradí? Pokud máte rádi hádanky, zkuste si tipnout, kdo je tím ideálním partnerem pro takovou lásku. Stačí uhodnout tři písmena...



Potkala jsem malé štěně, 
            šli jsme každý odděleně.             
                     Občas po mě hodí očko,                   
                             že bych se mu zdála kočkou?  


Snad se na mě trochu směje                                          
                 nebo se mi to jen zdá?                    
                           Zkouším úsměv opětovat, 
                                    to jsem však dělat neměla!  
 
Najednou se kulich ztratil,         
            pak se s kusem plyše vrátil,                  
                       strčil mi ho do mé dlaně                         
                              opodál čekal, co se stane. 
 
Chvíli jsem si s plyšem hrála,          
            ze všech stran se pokochala,                  
                            pejsek koukal zpovzdálí,                                
                                       čekal, až si pohraji.  
 
A pak na mě štěně štěklo,         
             moje srdce rychle změklo.                  
                            Házím. Hledá, kde to je,                    
                                          od teďka mě miluje.

Prohledat tento blog

Archiv blogu