Zapečený lilek

Na dva lilky jsem asi půl kila mletého masa okořenila solí, směsí koření podle chuti, mně například chutná směs arabiata a smíchala s vejcem, trochou jáhlových vloček a pokrájenými vnitřky lilku, který jsem předtím překrojila napůl a vydlabala.
Do misek z lilku jsem vložila mleté a dala do trouby zapékat. Když se maso propeklo, přidala jsem navrch balkánský sýr a pokrájené rajče na kolečka. Po chvíli, když se sýr roztekl, jsem na talíři posypala ještě zelenou cibulkou a vyzkoušela to.
Maso bylo přesně podle mého očekávání a lilek ho výborně doplňoval, akorát příště musím lilek osolit. Přece jenom tomu trochu chyběla sůl. Zapečené v troubě ovšem může chutnat jinak než ugrilované, což by v tomto provedení klidně šlo. Tak to zase vyzkoušejte vy!

Prohledat tento blog

Archiv blogu