Ale abyste neřekli, že jsem vás neuvítala, tak připravím ibiškový čaj. Je to prý nejlepší proti vysokému tlaku, takže když je člověk uhoněný, rozpálený vzteky, může se uklidnit pitím ibišku. Červeň čaje uklidní a působí proti stresu, stárnutí, má antioxidační účinky a prý je zdravá zvláště pro ženy. Sama piji ibišek často, je velice chutný a nemusí se doslazovat. Miluji ho studený i teplý, má mírně nakyslou chuť.
Abych v dnešním menu něčím zasytila čtenářovu fantazii, hledala jsem inspiraci v různých kuchyních, například irské, italské, indické i indiánské a pak mě napadlo, že dobrou surovinou pro přípravu vyváženého jídla by byla indiánská rýže.  Má jemnou oříškovou chuť, obsahuje vitamíny skupiny B, draslík a vlákninu, ale je velmi drahá, neboť se sbírá ručně, proto se obvykle přidává k rýži loupané. Indiánská rýže má nižší glykemický index, je tedy vhodná pro ty, co hlídají obsah cukru.
Co ušetříme na hlavním jídle, můžeme si dopřát později. Dnešní pohodu totiž postavím na něčem, co mám velmi ráda a je to ice coffé. Od této chvíle se menu od písmene I zvrhává úplně jinam, než je zdravá výživa, jenomže kdo to má o hladu vydržet? Já bych normálně selhala, ale se studenou kávou to bude selhání docela příjemné. Pokud ovšem bude káva poctivá a neodfláknutá, pokud nebude z nějakého sáčku. Ke štěstí by mi stačilo hodit pár kostek ledu do šejkru, přidat mléko a mírně osladit, pořádně protřepat, nalít do skleničky a nakonec opatrně vlít malé presíčko.
Pak by mi ke štěstí nechybělo nic, ale kdybych chtěla hřešit víc, zakousla bych se do úplně zbytečných a prázdných kalorií v podobě indiánka v čokoládě. Výživoví poradci by mě asi nepochválili, jenomže já zastávám názor, že kalorie, které potěší, nejsou tak úplně prázdné, co?
Jediné, s čím bych v menu od písmene I rozhodně nesouhlasila, je cokoli v instantní podobě. Instant nebrat!