Kde se asi stala chyba?


Někdy plynou týdny a proplují líně mezi prsty. A pak přijde den a s ním ta pomyslná pecka mezi oči!
"Ahoj!“ nadšeně zdravím manžela kolem půlnoci, jako by bylo právě před polednem.
„Ahoj. Kde jsi byla?“
„Na srazu blogerů.“
„Cože? Co to je?“ Ztišil televizi, kde právě vrcholilo pátrání inspektora Colomba a svůj pohled zaměřil na mne. Připomnělo mi to období puberty, kdy jsem přišla domů rozjařená a máma čekala. Nikdy neusnula, dokud jsme nebyli všichni doma. Příroda to tak asi zařídila. Vosy prý také každý večer jedna počítá a pak zavře hnízdo. Kurník se, pokud vím, zavírá až se všemi slepicemi. Sama jsem to prožívala stejně, než mne manželova změna povolání donutila usínat samotnou. Postupně jsem si odvykla.
„No, prostě píšu blog. To je takový internetový deníček. Dělám to už od zimy a teď jsme měli sraz s blogery.“
„Jo, to myslíš, jak mi vždycky říkáš, že pracuješ?“ Vzal do ruky dálkový ovladač a zesílil zvuk. Colombo pokračoval v rozhovoru s vrahem oběti. Jestli se jedná právě o vraha se sice ještě nevědělo, i když ... v tomto seriálu vlastně všichni vidí všechno hned na začátku a inspektor Colombo je ten poslední „blbec“, který na to musí teprve přijít. Asi právě proto ho mám ze všech detektivů nejraději. Udělali z něho záměrně takového moulu, který to pak všem natře s plnou parádou a jde si dál svou cestou se svým psem, za svou starou, kterou radši nikdy nikomu neukazuje a přesto jí očividně miluje a vzpomíná na ni v každém díle.
Co by tomu asi řekla paní Colombová, kdyby tušila, jakého má doma borce? Skromného, s hlavou otevřenou,  nepodlehne asi svodům hereček, slavných žen, ani žádným jiným nástrahám. Kam se na něj hrabou všichni akční hrdinové? Kdybych si měla vybrat, neváhám ani minutu a vezmu si z fleku Colomba. Proti Rambovi, kupříkladu, má o hodně víc sexy .... hernajs! Radši už s tím porovnáváním skončím, mohla bych se dostat do slepé uličky! 
Zavřela jsem dveře obýváku a nechala tam manžela s Colombem o samotě. Vystačili si. A mě hlavou proběhla otázka z jednoho oblíbeného českého filmu: Kde asi udělali soudruzi chybu? Vždyť ten můj je úplně mimo! On neví, co je blog! Selhalo mi všechno! Moje diplomacie, ženská intuice i teorie dr. Plzáka.
Jak mám já, krk rodiny, vnuknout manželovi, hlavě, myšlenku, aby se sám od sebe dobrovolně zajímal, co je blog, abych mu to nemusela pokaždé polopaticky vysvětlovat?
Vždyť on mi vůbec nerozumí!


Prohledat tento blog

Archiv blogu