Po čem muži touží, nevím

To mě teda baví! Mužský pohled na ženskou je vždycky k popukání. Zvláštní je, jak někteří (a možná, že všichni) posuzují ženu podle svých žebříčků. A přitom neznám muže, který by opravdu někdy uhodl, po čem vážně toužím.

Zatímco jsem se dočetla, že ženy touží po níže uvedeném, já vím své – no považme mužský žebříček (zdroj gorgon.blog.iDNES.cz):

1--sexu (s mladým sexy džigolem)

2--hromadě peněz na svém kontě (či zlaté kreditce)

3--dětech (některá )

4--sexu (s ředitelem Živnobanky) ... nebo jiným alfa samcem (neplést si z otcem dítěte !)

5--žvaněním s kámoškama

Nikdy mě nenapalo toužit hned po sexu, asi proto, že vždycky toužil první on a tím mě nakazil. Peníze kazí lidi a kreditky za mých mladých časů nebyly. Drobné byly ihned pryč a tak jsem toužila spíš po lásce. Touha po dětech se dostavila v pravý čas a tak jsem si jí ukojila. Záhy mě to přešlo. Nikdy jsem netoužila po sexu s žádným ředitelem, nejspíš proto, že mi připadají asexuální. Duchem pořád mimo, zřejmě někde ve výstřihu mladé studentky. Žvanění s kámoškama si užívám kdykoli. Na světě je mnoho krásnějších věcí, po kterých se dá toužit, ne?

Toužit po lásce se dá i platonicky a někdy je to vážně úžasné. Touha vyslechnout si milostnou píseň nebo báseň od milovaného muže mi zůstala v podstatě nesplněna a touha po vyznání jakbysmet. S tím muži ohromně šetří. Toužím dostat růži na důkaz, že mě miluje a polibek na důkaz, že po mě stále touží. Toužím, aby mi dával najevo své city a skryl mě ve své náruči.

Jenomže muži si myslí své a soudí podle sebe a tak dostávám návrhy na sex, případně jiné materiální dárky. Až vám, muži, jednou dojde, že chceme tak málo a vyjdeme vlastně lacino, tak se vám možná hodně uleví a změníte i své priority. Pak se třeba sejdeme všichni na Venuši.

Prohledat tento blog

Archiv blogu