Obložené kousky

Předkrm nebo lehká večeře, vyberte si. Za málo peněz hodně muziky. Stačí pár vajec, pár koleček salámu, sýr, majolka, sůl, okurka a rajčata. Nějakou tu trávu na ozdobu už jistě doma najdete.
Uvařila jsem pár vajec a překrojila napůl. Žloutky jsem vybrala a vložila do malého mixéru spolu s čerstvým sýrem, trochou soli, hořčice a malé majonézy. Rozšlehala jsem to dohladka a pak použila zdobící sáček.
Vejce jsem si připravila podle obrázku tak, aby držela rovně, stejně jako rajčata a okurky. Do vydlabaných rajčat jsem vložila plátek okurky, aby pomazánka nevytékala. Na nastříkanou pomazánku jsem přizdobila plátky tvrdého salámu, kousky rajčat, okurky a oreganem. Podkladem na míse je ledový salát.

Fotografie pro inspiraci zde: Obložená vejce, rajčata a okurky

Prohledat tento blog

Archiv blogu