Slaný dort


Základem je toastový chléb a dvě tvarohové pomazánky. Z jedné čtvrtky tvarohu, trochu kurkumy, soli, válečku taveného sýra a trochy horké vody jsem našlehala světlou pomazánku. Z dalšího tvarohu, špetky soli a jedné paštiky s kachními játry pomocí horké vody vznikla pomazánka růžová.

Pak přišel na řadu toastový chléb. Tři plátky jsem položila na rovné dno (pro lepší manipulaci jsem podložila vystřiženým alobalovým táckem) a namazala světlou pomazánkou. Pak se pokladla další vrstva tak, že jeden plátek chleba se překrojil napůl a položil na první vrstvu jako cihly. Na tuto vrstvu přišla růžová pomazánka pokladená plátky zelené okurky, další vrstva chleba byla opět ze tří celých plátků a poslední, po další vrstvě pomazánky, opět s jedním překrojeným plátkem. Vznikl obdélník a to byl základ na další kouzlení.

Celý povrch jsem natřela růžovou pomazánkou a strany pokladla čerstvými plátky okurky překrojenými napůl. Zbytek bílé pomazánky jsem vložila do zdobícího sáčku a nastříkala kolem dokola růžičky. Uprostřed pak z pomazánky vzniklo pět hrudek, do kterých přišlo pět půlek cherry rajčátek. Vzniklý prostor poté vyplnily růžičky salámu poličanu najemno nakrájeného a nakonec ještě pár půlek plátků okurek. Dort nyní čeká v ledničce na zatuhnutí a pak bude zkonzumován. Kromě velkého je tam ještě jeden menší dortík pouze z jednoho plátku.



Prohledat tento blog

Archiv blogu