Krkovička s brusinkovým přelivem

Teplé počasí mi připomíná blížící se léto, zachtělo se mi udělat si něco na grilu. K tomu přišla výzva, abych vylepšila UHO do poživatelného stavu a tak jsem nakoupila a rozhodla se udělat si dobrou večeři.
Suroviny: 2 plátky krkovice, 2 menší čekanky, půlka papriky, cherry rajčata, ledový salát, kokosový olej, sůl, koření na grilování, bohatá šťáva Knorr a lžíce brusinkového džemu.
Rozpálila jsem svou pečící pánev místo grilu a nakrájela čekanku na půlky, papriku na čtvrtky, nařízla ji a vše jsem osolila. Na pánvi jsem rozpustila trochu kokosového oleje a dala zeleninu opéci. Pak jsem natrhala ledový salát a na talířku ozdobila rajčátky. Nechci se cpát moc přílohou, zelenina postačí.
Když se čekanka s paprikou opekly, na pánev přišly dva naklepané plátky krkovičky ochucené solí a grilovacím kořením. Opekly se skoro nasucho, žádné zbytečné tuky, chci totiž vyzkoušet něco jiného. Bohatou šťávu jsem rozpustila v horké vodě podle návodu a ochutnala. Obyčejná UHO, skoro bez chuti, chce to trochu soli. Když bylo maso hotové, nalila jsem do výpeku ze zeleniny a masa rozpuštěnou šťávu a přidala lžíci brusinkového džemu. Rozmíchala jsem dřevěnou vařečkou a ochutnala – bylo to přesně podle mých představ.
Původně dietní večeře se trochu zvrhla. Maso přelité šťávou s brusinkami bylo tak dobré, že mi nestačil chleba a jelikož v pánvi ještě zbylo, nedalo se odolat. Zbylou patkou jsem tu dobrotu vytřela a snědla. Možná vezmu zpět svou kritiku UHO. Na vině není šťáva, ale špatný kuchař.

Prohledat tento blog

Archiv blogu