Vyměňte starou

Někde jsem slyšela, že si nás informace najdou přesně v době, kdy je budeme potřebovat. A tak si mě našly informace o ideálním manželství. Brouzdáním po internetu jsem, mimo jiné, narazila na článek o Atholzi Kay (neumím skloňovat anglická jména), bloggeru a autoru knihy „Učebnice sexuálního života ženatého muže“. Zaujal mne proto, že pojednával o zajímavé metodě, kterou prý radí mužům, aby si zachovali dlouho šťastné manželství. Motivací pak může být, že autor sám na vlastní kůži zažívá nejlepší sex s manželkou i po 16 letech, přičemž prý už měli pěttisíckrát sex.
Závidíte mu, pánové?
Já ne, jednak protože jsem žena a už mám za sebou skoro dvojnásobek. Počkám, co o tom bude na svém blogu hlásat za dalších 15 let. Hlavně mě na tom bude zajímat, jestli mu někde v průběhu času náhodou neselže jeho „číslomíra“ (rozuměj počítání sexuálních prožitků). Ale musím se přidat ke všem jeho obdivovatelům, kteří ho uznávají za to, že podporuje manželství. Je pánům osobním příkladem, že to jde! Stačí trochu chtít, občas se umýt, namísto cibule a česneku pít ananasový džus a několikrát denně manželku líbat. Pro ty, co se právě otřásli, dodávám, že nemusí dojít až k sexu, pokud je pro vás takové pomyšlení stresující, stačí přitisknout ret na ret jen při odchodu do práce a přitom se významně podívat na hodinky.
Máte-li doma nějaký problém, mohly by vás blogy Atholze Kaye zajímat, jistě bude stát za přečtení i jeho učebnice. Pro mne to asi tak významné není, jako žena přesně vím, co by ten můj měl dělat a zda to tak dělá nebo ne. Co mě však v závěru článku hodně zarazilo, byl nápadný velký blikavý reklamní banner a na něm nápis: VYMĚŇTE STAROU ZA NOVOU. Sice pod tím blikaly tři ledničky, spíš to vypadalo jako almary, ale ten nápis byl nezaměnitelný!
Když uvážím, tak cílová skupina autora jsou muži kolem padesátky. Sice tohle bylo čtení pro ženy, ale oni si, šmíráci, nedají pokoj, titulek o tom, jak někdo dosáhl 5000 sexuálních prožitků, si nenechají ujít. Otázka je, zda si ho spojí s příkladným textem anebo se budou řídit rovnou nápisem. Druhá otázka je, jestli pod vlivem reklamy vymění zrovna ledničku!

Prohledat tento blog

Archiv blogu