Je vědecky dokázané, že náš mozek nerozeznává mezi realitou a představou. Z toho vyplývá, že když si něco představujeme, vnímá to, jako by to byla pravda. Napadlo mě to v době, kdy moje máma ležela po mozkové mrtvici a já viděla, že svoji realitu vnímá úplně jinak. Vyprávěla mi úžasné zážitky, které nemohla prožít, protože ležela nehybná na lůžku, přesto mi vše líčila v barvách a přesvědčovala mě, že leží u sestry na chalupě, že nás slyší večer si povídat, že k ní chodí známí, přesně popsala, kde má jakou věc a různé jiné informace.
Současně s ní jsem tenkrát prožívala bolesti zad, protože mě zlobila asi ploténka, ale nebyl čas na rehabilitaci. Tenkrát mě napadlo využít ošálení mozku a tak jsem si v posteli představovala, jak cvičím, až mi bolest postupně začala odcházet a časem ustoupila. Při svých představách jsem pociťovala úlevu, cíleně relaxovala a uvolňovala svaly, až mnohem později jsem zjistila, že je to opravdu metoda. Jmenuje se, tuším, infinity, já jsem si ovšem už vypracovala svoji a teď ji chci ještě rozvíjet. Chcete-li se přidat, můžeme spolu prozkoumat, jestli to funguje.
Já své uvolňování praktikuji tak, že si lehnu doma na sedací soupravu (nevím proč, ale je tam asi správné feng šuej a krásně se mi tam relaxuje), dám si podélně ruce, zkontroluji, kde je napětí a pak se zavřenýma očima vnímám různé části těla a prodýchávám je. Po čase mi ztuhlosti popraskají, což poznám podle toho, že mi buď zapraská v uších nebo cítím, jak odchází malé křeče končetinami. Někdy to trvá celkem dlouho a je mi moc líto, že to nemůžu praktikovat i v práci, protože nejlepší je pravidelnost, bohužel to jde jen o víkendu a tak výsledky asi nebudou moc rychlé.
Od zítřka začínám s pravidelným posilováním břišních svalů, protože svou velkou buchtu získanou díky relaxacím chci rozbít na menší buchtičky. Pokud se to povede, napíši podrobný návod, aby to mohli praktikovat všichni muži po nedělním obědě a měli dokonalé alibi, že pracují na své sexy postavě. Radím, nenechte se rušit v odpoledním tréninku, kdy jindy bychom měli trénovat? Volných dnů je pomálu, tak šup šup!