Chlebíčky s vajíčkem, tresčími játry, krůtí šunkou a poličanem

Hned v úvodu se pochlubím novým videem z fotek. Fotky jsou z mojí kuchyně, kde není kvalitní osvětlení, ale je to instruktážní video, není to umění.

A teď k postupu:
První obrázky jsou o přípravě na chlebíčky - tedy připravila jsem si pomazánku z cottage, pomazánkového másla, lžíce hořčice, lžíce horké vody a špetky soli. Našlehala jsem v mixéru.
Uvařila jsem vejce natvrdo a nakrájela veku. Také jsem si připravila pochoutkový salát, rozmíchala trochu majonézy s vodou (jen mírně naředit) a vytvořila chlebíčky, které si objednala moje rodina.

Vajíčkové: na veku přijde vrstva salátu, tři kousky vařeného vejce, přelít trochou rozředěné majonézy, a když jsou všechny chlebíčky takto na tácu připravené, vezmu struhadlo a šunkový salám a strouhám. Jsou nadýchané a krásné jako princezny. Po nich se zapráší první.

Chlebíčky s tresčími játry potřu připravenou pomazánkou (stejně jako všechny ostatní) a pak si zdobícím sáčkem udělám takové kolečko. Do kolečka z pomazánky dám asi lžičku tresčích jater, která jsem předtím trochu slila a rozmačkala se zbytkem oleje, abych mohla podělit všech 8 chlebíčků. Navrch přišla nasekaná jarní cibulka. Vedle kolečka s játry jsem položila vejce, vějířek z okurky a kousek cherry rajčátka.

Chlebíčky s krůtí šunkou nebo poličanem jsou taková klasika. Kornout s krůtí šunkou doplnilo vejce, trochu pomazánky a pár kousků nakládané červené řepy. Poličan byl doplněn vejcem, rajčetem a okurkou.

Prohledat tento blog

Archiv blogu